Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, July 11, 2012

Pengertian Sukan bagi seorang kaki bangku.

Saya lah kaki bangku itu..
Siapa lagi.
Saya suka tengok orang aktif bersukan.
Tapi saya ni dari kecik sampai ke la ni tak pernah berpeluang untuk ambil bahagian dalam apa jenis sukan pun.
Tak pandai, tak berbakat.
Bersukan bukan kelebihan saya.
Setiap kali tiba musim sukan sekolah waktu zaman persekolahan dulu,,
saya hanya lah seorang dari beberapa org senasib dengan saya, yg pikul watak pak pacak.
Tengok dan tepuk..
Piala? Pingat? Peluh?
Bukan untuk saya.
Saya kadang tu di suruh oleh cikgu jadi 'Si Pembawa air minuman'.
Si Penghidang kueh untuk dif / VIP.
Memang makan minum ni sinonim dengan saya dari dulu lagi.
Sekarang dah jadi cikgu pun saya masih di bahagian persegaran Pegawai / Dif / VIP.
AJK Persegaran.
Sukan rancak di padang saya rancak menghidang.
Sukan - Makan.
Sukan - Jamuan
Sukan - Menghidang.
Hari ni Sukan Tahunan di sekolah saya.
Cer teka saya di lantik sebagai AJK bahagian apa..
Kaki bangku ni sampai pencen lah macam ni.


2 comments:

munna said...

mesti AJK bahagian makanan kan Ticer

Outbound id malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...