Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, January 20, 2013

Ada yg nak kena bunuh ni.

Dah lama saya perhatikan dia.
Sedap2 datang duk rumah saya tanpa di undang.
Mengganggu ketenteraman keluarga
Membuat anak2 tak selesa.
Saya lagi lah..Sungguh saya takutkan dia.
Pandangan mata dia penuh misteri.
Tak byk cakap, diam tapi sekejap di situ sekejap di sini.
Kalau pun dia keturunan raja, saya tak heran.
Tak hingin pun saya bermenantukan dia.
Dengar sini anak2, jgn nak cium free.
Benci nya sayaaaa...Nyampah tul tgok dia.
Tolong halau dia dari sini.
Saya dah naik benci.
Silap hari bulan saya upah pembunuh upahan.
Atau saya sendiri yg jadi pembunuh.
Kerana dia, dari semalam saya tak ke ruang itu.
Ruang yg dia huni tu.
Harap2 adalah Ultraman yg datang membantu.
Superman2 yg kat rumah ni dah tak leh di harap
Asik suruh saya biarkan saja.
Biarkan?
Mana boleh begitu..
Kang saya suruh awak pilih dia atau saya nak?
Ada siapa2 nak bantu saya tak?
Tolong lahhhh...
Tolong lahhh...
Saya geli giler tengok dia melekap di sliding door saya ni.
Tolongggggggggggggggggggggggggggggggggg....!


3 comments:

KizZ said...

Hihi..katak hupenya...Kiz hari tu ada katak dalam toilet pastu kiz tolak pakai air paip sampai masuk lam lubang jamban pastu kiz flush jamban tu...

Sayalah pembunuh katak yang kejam..kikiki

al-lavendari said...

ni kena panggil JPAM ni !

insan marhaen said...

Tadi pun ibu_suri bukan main terjerit panggil IM masuk bilik. Ingatkan apa... rupanya nak lipas!

Fuhh.... Terpaksa jadi JPAM sekejap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...