Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, December 29, 2009

Nak kemana hari ni?


Boring
Boring
Boring
Saya nak keluar hari ni.
Hari ni hari lapang saya
Esuk2 saya semakin sibuk dengan tugasan di tahun baru.
Hari ni cuaca, mood dan fisikal lebih baik dari semalam.
Kalau ada teman yang sudi
Nak ajak temankan.
Berseorangan ada kala seronok.
Tapi kalau berteman lebih meriah.
Call Ida, Ida ke Kuala Lumpur.
Ajak Syam, dia nak siapkan projek..
Pelawa KakMah, dia kata esuk baru free
SMS Cho, Cho ada appointment dgn hospital.
Orang tu pun tak nak kuar dengan kita.
Wahh..susah jugak nak kan teman nih.
Wrong timing.
Ada yang tawarkan diri jugak,
tapi wrong person.Soryyyy!
Tak apalah, saya boleh saja keluar sorang sorang.
Lebih bebas begini..
Boleh kemana saja yang saya suka
Buat apa saja yang mengembirakan hati saya.
Nak makan ke, nak shopping ke,
nak kemana saja...
Saya punya suka.

2 comments:

Mak Su said...

maksu suka jenjalan sorang2, nak kemana-mana freedom...tiada yang larang :)

Maiyah said...

jln cari mkn ke kak.. tapi boring gak jln sesorg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...