Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, December 7, 2009

Tergoda..


Sale sale sale
Hari ni kita ke MidValley.
Kita tolong ramaikan lagi orang kat MdVlly.
Orang pilih baju, kita pilih jugak.
Orang beli, kita tidak
Orang jamah beg tangan, kita jamah jugak.
Orang beli, kita sabarrr..Iman jangan goyah.
Orang masuk kedai kasut, kita tak nak masuk.
Takut tergoda.
Tau jer la, kita ni hantu kasut.
Last2 masuk jugak.
Yer la awak,
Kita tak beli banyak.
Satu pasang jer.
Itu pun sebab sale 70%.
Pas tu kita pergi makan.
Ni best...My favorite part.
Kita ke restoran Tepanyaki.
Beef Tepanyaki dan Cawamushi
Sedappppppppp.....
(Maaf, ralat. kita beli 3 pasang lah. Tak baik menipu..)

4 comments:

maiyah said...

pergi ituhari tgk wyg je pas tu trus blik.. penat berkayuh

Pengembara silam, said...

Sebab tu la,aku tak berapa suka ikut mem nyoping. Dari 1 jadi 5.dari takde jadi ada.. he he

aG said...

hahahaaaa.......
tak tumbuh tak melata,
tu la sbb!

LIPISLADY said...

Assalamualaikum, hantu kasut..hehehe..kat rumah dah ada berapa pasang kasut cikgu, boleh buka kedai kasut second hand...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...