Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, January 13, 2010

Bila otak sarat..

Pernahkah awak rasa macam saya rasa ni?
Nak kurung diri sendiri.
Diam membatu.
Seperti masuk balik kedalam perut ibu.
Nak diam sekejap di situ..
Biar terpisah dari apa yang di luar.
Biar telinga tidak mendengar dusta
Biar mata tidak menonton luka
Biar bibir tidak perlu berbahasa
Biar orang tidak menyuluh kita
dan kita juga tidak perlu buat begitu.
Terpuruk saja di gelap ini.
Kadang kadang saya rasa
Nak swicth off handset
Jangan ada panggilan keluar masuk
Tidak perlu intai SMS
Nak potong line tenet
Jangan ada yg menyapa di YM
Tidak juga menyapa sesiapa lagi.
Tidak perlu tahu awak sedang buat apa.
Saya pun boleh buat apa yang saya suka.
Tutup TV,
DVD letak tepi
Tarik langsir halang cahaya
Masuk saja dalam selimut
Pejam mata.
Tidur dan
Lupakan segala gala nya.

6 comments:

Tepi Sungai Batu said...

Sabar.....tenangkan hati.

aG said...

sanggup ke nk pakai pampers bila dilahirkan nanti?

TokNabe said...

Time otak tengah sarat...lebih baik tidur ajelah. Cuma boleh kah tidur time tu?

Maiyah said...

kene bwk relax gak tu.. kalo x nnti tensen tahap kritikal hehe

Ateh Nour said...

Assalamualaikum, berendam dalam bilik air relex juga kalau time otak tengah serabut cam tu,,,,tapi lebih sedap lagi kalau makan aiskrim..hehehe
Gurau yee cikgu...Sihat ke ari ni???

Granny Hani said...

insyaAllah pakMan..

Ag buat2 tanya..sudah nyer pakai pampers gak nanti..hahahaha

entah la tok, boleh tak tido kalu otak sarat..

baca srticle maiyah, lega hati akak ni...

lipis lady suka airkrim?? sama laaaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...