Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, January 23, 2010

Macam la saya tak de keje lain..

Kalau tak ingatkan hset saya tu hadiah dari orang yang saya sayang,dah saya campak dah..
Terbakar hati.
Saya bawak la hset tu kehulu kehilir hanya kerana menanti panggilan seseorang.
Sekejap tengok, sekejap intai...
sonyap jer....
Kalau saya simpan jer dalam handbag takut nanti tak dengar maka salah nya di pihak saya.
Letih kalau menanti nanti begini...
Dah acap kali dah saya rasa nak tutup terus handset biar sama2 sakit hati..
Tapi saya sabar jugak, bagi lagi masa,yer lah mana tau kot dia ada hal yang menyebabkan dia tak leh contact saya.
Ikut hati marah saya mau saja saya katakan, tak yah call lah kalau rasa susah sangat nak picit nombor saya tu.
Ok ok, awak berjaya buat saya sakit hati.....Puas?????

3 comments:

Pengembara silam, said...

He he..jgn diikut hati yg marah..Hati yg marah membawa parah..

Brahim Nyior said...

Sabar separuh drp iman..

maiyah said...

jgn mrh2.. nnti byk tumbuh uban heeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...