Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, January 12, 2010

Gaji bila aaaaa????

Kalau la duit tumbuh atas pokok..
Nak saya buat kebun.
Ini harapkan akhir bulan baru timbul
Dah la Disember tu dapat gaji awal.
tak de bonus lak
Keperluan berganda di awal tahun
Budak budak ni ingat kita cop duit
Tau nak itu ini jer..
Kalau cakap tak de duit,
yg kecik tu cakap,
"Kan boleh ambik kat Bank tu.."
Dia ingat unlimited la tu..
Yang kita ni nasib baik tak kena tutup akaun.
Licin....kering kontang.
Ini baru berapa hari bulan nih..
Nak hidup setengah bulan lagi camna.
Hai la belalang...

5 comments:

TokNabe said...

emmm.....lambat lagi noooo... tunggu aje ler. :)

maiyah said...

hehe.. kalo dtg bulan camne kak

aG said...

Kalo dtg bulan..... puasa ramadhan x cukup! hahahaaaaaa

Kola pulak dah x der... huhuhuuuu

makcu said...

tak dok duit tak per, asalkan ada pitih ha ha ha... Pulus roommate kan ada, kebas ajer.

wan ramadhan said...

sesekali kena bersyukur jugok la kak wer..sekurer2 nyo ado jugok..tok peraih supo ambo ni gak berat lagi la kak wer......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...