Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 11, 2010

Sepandai pandai tupai melompat...

Saya tahu..
Saya tahu dia tak tahu yang saya tahu
Tapi mungkin jugak dia tahu apa yang saya tahu,
Dia cuma buat buat tak tahu yang saya tahu.
Saya pun nak buat tak tahu yang dia tahu saya tahu sehingga dia mengaku yang dia tahu yang saya tahu.
Kalau dia tanya macam mana saya boleh tahu
Saya akan katakan yang sikap dia yang selalu buat tak tahu saya tahu itu yang membuatkan saya ingin tahu apa yang perlu saya tahu..
kalau dia bertanya,
Apa tindakan saya..
Saya akan kata..'tak tahu'
Tak tahu
Sungguh saya tak tahu.
Yang saya tahu
Hanya Tuhan yang tahu..

7 comments:

umi_e said...

salam sis... sayapun camtu... buat tak tahu benda yang sudah tahu ;)

aG said...

Tahu......
Tak Tahu.......

Saya Tahu ke?

hani@debumelukut said...

Umie,
Umie tahu tak pasal SURA marin tuh??
Anak tak buat balik ko?



AG,
Tahu tak per...

umimanja said...

Salam Akak,
Ni umimanja, pasal SURA tu umi tahu. Tapi tak sempat nk ambil sbb anak blk hari Khamis ptg, hari sabtu ptg baru gi hantar dia, smpai SIC cikgu2 dh basuh kawah. Frust betul! Umi ni sebenarnya mmg Penggemar SURA.

hani@debumelukut said...

sory Umie_e,
Akak silap orang ni..
ingat umie adik akak yg sorang lagi tu
sory yer

maiyah said...

tahu 50 sen kat pasar heee

adanz said...

saya pun tak tahu apa yang saya patut tahu! huuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...