Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, January 16, 2010

Hargai masa relax sebelum sibuk melanda..


Hari ni hari rehat saya
Saya tak mau ke mana mana.
Nak diam kat sini...relax.
Sorry, kalau awak ajak saya ke mana pun,
saya akan menolak.
Kalau ajak window shopping,
saya akan kata saya tak nak buang masa.
Kalau ajak saya siapkan keje kat sekolah,
laaaaaaaagi la saya cari alasan untuk tidak payah pergi,
Kalau mak saya call ajak temankan dia ke situ sini,
saya akan kata, next time la mak yer..
Kalau anak anak nak makan fast food,
saya suruh call buat home delivery aje.
Kalau dapat perintah dari raja suruh saya ke istana,
pun saya akan kata ..Ampun tuanku...Hari ni hari off ambo!

Tapi kalau tiba tiba ada offer yang lain dari yang lain,
Saya timbangkan lah juga...
Mana tau..

7 comments:

Unknown said...

jom laa..kita gi ngurut kaki tpt Aromatherapy..ambo belanjo kak wer....

Granny Hani said...

wan,
next time akak gi kl, kita gi deh..

Maiyah said...

heheh.. rehat penting gak tu kan rehat minda

Granny Hani said...

yup..relaxxxxx. jom kita relax maiyah yer

nurmisnan said...

salam
hhehehehe...ketawa saya lihat gambar ini.. really good gurau sendalah... i liked. gd job

jom singgah umah kita..

Lee said...

Hello Hani, the woman who doesn't relax and hoot a few hoots voluntarily, now and then, is in great danger of hooting hoots and standing on her head for the edification of the pathologist and trained nurse, a little later on.

And there must be quite a few things that a hot bath won't cure, but I don't know many of them.

As well, the time to relax is when you don't have time for it.
Oh ya, minum la Chinese Green Tea, it will bring back the glow in your body, not to mention maybe nampak dua bulan, ha ha.
You stay young, stay beautiful and keep a song in your heart, Lee.

Granny Hani said...

InsyaAlah Nur, akak singgah nanti..thanks

Uncle Lee,
It is always a blessing to see u here.Yes, u are right and i will remember your words.Thanks for stopping by..u r always welcome here.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...