Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 4, 2010

Cik, parking bawah porch kita lah..


Boleh jangan parking depan pagar kita tak?
Tolong laa...
Please...
Tau lah awak tu nak amik anak dari sekolah.
Tau lah awak susah nak cari tempat parking.
Tau lah depan pagar kita ni tempat yang dekat dengan pintu masuk sekolah.
Tapi awak tau tak, kita pun penat baru balik dari sekolah.
Kalau boleh,
Kita nak masuk rumah tanpa perlu bunyikan hon..
Kita pun berbudi bahasa jugak, tak suka lah hon hon ni.
Memadai lah bila kita signal tu..awak kedepan la sikit.
Ini awak buat derk jer...
Cian lah kat kita yang baik hati ni...sikit tak marah,boleh senyum lagi kat awak kan..
Tapi hari ni kita belum tentu sesabar itu..
Jadinya bagaimana?

8 comments:

aG said...

Kakakaaaah

Sabar byk2, dia tak tahu bahawa anak murid kita hari pertama dah muntah.......

maiyah said...

hehe.. sama le cam umah sy yg terletak betul2 dpn pintu kuar skolah.. slalu adik le bila balik keje ssh nk msuk sbb penuh motor n kete

kekadang mak kene letak krusi jgn bg org park

Fza.ithu.Zazha said...

huhuu..
sabar la ye..
dugaan tu..

wanisan said...

Ning
first time I saw that parking sign was in NYK. I was driving from Boston n trying to park the car as near as posible to my friend's office in downtown. But when I saw that sign, I smiled cos I was just abt to part the car there. Kah x 3

hani@debumelukut said...

Ag,
sabarla ni..InsyaAlah boleh sabar lagi.

Maiyh n Fza,
Betul...dugaan untuk kita ni mcm2..

Wanisan/AyhJie,
I am thinking o getting a similar one too..place it just in front of my gate..or should it be written "Beware of fierce dog..ops,housewife"?

Uncle Lee said...

Hello Hani, happy new year to you and all at home and the very best of 2010.
You stay young, stay beautiful, watch where you park, look left and right and have a great and safe new year.
Best regards, Lee.

hani@debumelukut said...

thanks Mr Lee for stopping by.A happy new year to u too

Mak Su said...

alahai, ni yang tak seronok ni :(, biarlah kita sama2 mengekalkan budi bahasa ek. ituler tu, klu ckp byk2 kali, tekan2 hon, sapa pun tak suka. so, sentiasa alert ler ek....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...