Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, September 16, 2010

Terima saja seadanya.

Semalam otak saya jem sikit. Tu pasal lah tulis article pun merapu rapu. Tapi tak kisah lah, blog saya suka hati saya lah nak tulis apa pun. Bukan ngata org lain sekadar ulas rasa hati sendiri. Nasib baik ada blog, time terbakar fius tu ada gak tempat mengadu. Nak ngadu pada org jangan harap lah..Tak ada orang yang betul2 nak buang masa dengar rungutan kita. Sekadar angguk geleng masuk telinga kanan kuar telinga kiri tu semua org boleh buat, kucing pun boleh.
Saya dah ok dah, dah sejuk sikit hati yang berasap semalam. Hari ni saya nak focus pada benda yang lebih penting. Nak kuar dengan famili, be happy dan nak think positif. Undangan rumah terbuka pun byk lagi..Why not enjoy life as it is. Walau famili saya tak perfect tapi famili lah ubat hati saya.......Itulah yang saya ada dan saya harus menerima seadanya.

4 comments:

Anonymous said...

Famili kak Nie dah o.k dahhhh, sengaja kak Nie yang mengK.0kannya. Tengok gambar tu,BERSATU BERTAMBAH MUTU.Kejayaan anak2 adalah anugerah yang tak ternilai, tidak semua ibu mencapai piawaian ini.(makcu)

al-lavendari said...

seronok tengok gambar tu .. macam2 perangai !

Granny Hani said...

Huhuhuuu..makcu sokmo sejukkan hati kita..

Granny Hani said...

al-lavendari,
banyak lemak banyak garam,
ramai anak byk la ragam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...