Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, January 24, 2012

Awak pun sama mcm saya jugak kah?

Awak macam mana?
Saya macam ni...
Kalau saya lapang,
saya akan ke blog yg selalu saya singgah,
dan ke blog yg belum pernah saya singgah.
Saya seronok jalan jalan begitu kalau masa mengizinkan.
Tapi,
Yang paling saya tak gemar singgah ialah bila saya berada di depan pintu, lama sungguh menunggu tuan 'rumah' bersedia menerima tamu.
Penat menanti tu kadang2 saya undur diri.
Kenapa jadi macam tu?
Banyak sangat liplap2 ke? sarat sgt dengan assesori ke? atau kenapa ya?
Entah2 'rumah' saya pun macam tu..
In case rumah saya pun macam tu, sila maklum ya.
Hmm..
Best lah singgah di 'rumah' yg ada suara latar yg membelai deria dengar tu.
Mengundang nostalgia juga.
Nampak gayanya saya saja yg ketinggalan pasal ilmu berblogging nih.
Tak per, pelan2 belajar ya tak..?
( Tua mcm saya ni laaagi lah perlahan..)
Dah jalan2 ke 'rumah' orang yg tersergam indah memukau tu,
bila balik 'rumah' sendiri mulalah hati berkata2...
"Sampai bila lah aku ni nak duk rumah setinggan ni....?"
(Tak pernah berpuas hati dengan blog dan N3 sendiri tapi hentam saja lah labuuuuuuu...)

14 comments:

Mieza said...

Assalamualaikum Puan Hani, entri puan selalu buat saya senyum sorang...keep on writing.

Anonymous said...

hehe...ya kadang2 saya pun mcm akk juga....tak pe...tak elok pun tak pe janji kita puashati kan...kan...

Anonymous said...

Saya suka kerumah cikgu. Beri salam jer dah disambut masuk.

Hidangannya simple tapi padat dan sedap.

Granny Hani said...

TQ mieza, eni dan kunang kunang.

yusofsipan said...

blog cikgu masih setia dlm blog list saya..... tak miss melawatnya setiap kali ada post baru

hehe

Granny Hani said...

ybs, tq tapi kenapa la kalau saya nak komen kat blog ybs tak dapat2 jugak..

insan marhaen said...

membandingkan indah rumah sendiri dengan rumah orang lain takkan pernah tamat rasa puasnya.

syukur dengan apa yang ada jer...

rumah cantik tapi isi tak cantik tak der maknanya juga.

isi yang tidak cantik pada sipolan tak semesti tidak cantik pada sipolan yang lain.

keep on writing. dunia ini lebih indah kalau kita selalu memberi berbanding meminta!

MulutPayau said...

Assalamualaikum kak hani....
Rasanya blog saya lagi teruk....hehehe..tapi saya suka datang sini...

Unknown said...

sejak dulu mama hanya intai2
melalui tingkap...tak berani...
sejak akhir2 ni baru berani nak menegur...

makcu B said...

Makcu suka baca, hari-hari makcu baca.

Mat Som Sadona said...

Rumah Hani ni senang nak masuk, tak lampu lampu neon yg memeranjatkan, bagus, bagus , suka suka suka, saya suka.

Guru said...

blog ini ok, tetamu tak perlu lama memberi salam di luar, dan hidangannya pun enak belaka :)

HeNRieTTa JoSe said...

Sama sama la kita bangunkan rumah kita....rumah kita citarasa kita larr kak...asal kite selesa, kite suka, orang selesa,orang suka....rietta bru pertama kali datang rumah akk...tapi rietta suka...hehehe...nak datang lagi bleh?

whitecappuccino said...

rumah kita, ikut cara kita..asal tak bersepah dan mesra tamu ok la kot..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...