Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, January 10, 2012

Ku mencintai mu lebih dari apa pun..itu kata kumpulan Ungu.


Ada
Jangan tak caya, saya ada kekasih gelap.
Ku mencintai mu..Lebih dari apa punnnn.
Biar pun tak seorang pun yg tahu.
Kumpulan Ungu pun tak tau.
Si gelap saya ni,
Ada misai tau.
Handsom giler.
Manja.
Suka ekori saya kemana saja.
Suka gigit kaki saya.
Suka di riba.
Cute miut.
Bermata coklat.
Ni 'Kekasih gelap' saya.
Gelap sungguh.

Belum buat surat beranak lagi nih.
Sedang fikir nak letak nama apa.
Nama Kropok dah ada.
Nama kicap dah ada.
Kopi, lychee pun dah ada.
Ada kawan bagi cadangan letak nama 'Sotong'
Dgn panggilan manja 'Sot'
Saya berkenan dgn nama 'Aji no Moto'
Nama manja 'Aji'
AJI?........
Kang terasa lak Mak2 Aji dan Pak2 Aji kat luar tu..
Payah juga nak pilih ni.

9 comments:

Ibu n Abah said...

Alolorh..comeinya...
terpikat saya pada kekasih gelap cikgu,..
errrrrr.... kongsi boleh????
hari tu saya dapat yg serupa dengan KG cikgu..
namanya Thamby...
Aruah dah... :(

ummiarissa said...

ye lah kak..gelap ye kekasih akak ni.he he he..comelnya bagi nam comellah macam dalam citer ombak rindu...

Alin Marlini said...

memang gelap bangat kekasih gelap ticer..hehehehe..cam tom & jeery

munna said...

alolo... comelnya... nama pun comel2 semuanya

MulutPayau said...

comelnya kekasih gelap akak....hehhee

nidus2 said...

Nama AJI DIN lagu mano?....ambo tak apa, takut oghe sebelah tu maghoh jah.

makcu B said...

Hai, tak bagi "Sot" makan laksa ke hari ni? he he he...

secangkir madu merah said...

memang gelap sungguh kekasih gelap kak Hani tu... hehehe...

Queenie said...

aiyayaya..
lariiii.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...