Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 9, 2012

Tok Jib, tengok la ni....

Nak tau apa mereka buat pada duit rm 100 yg kerajaan bagi untuk setiap murid sekolah?
- Beli belah di pasar malam
-Beli hset baru
-beli top up
-Beli rokok
-Beli segala benda yang tak sepatutnya di beli dengan duit tu..

Buku tulis anak ?
Alat tulis anak?
Tak payah beli, bukan Tok Najib tau pun kalau salah guna duit tu...
Sudahnya, wal hasil balik asal.
Bukak sekolah anak2 ke sekolah dengan tidak ada buku tulis jugak.
Anak2 masih meminjam alat tulis kawan2 jugak
Anak2 bawak beg koyak itu jugak tahun ini.
Lepas ni dapat KWAMP pulak, dapat bantuan itu ini pulak...
Tak per, suka hati kau orang laaa.....

3 comments:

kakcik said...

Anak-anak kakcik menggunakan duit itu mengikut kehendak mereka - seorang beli kasut bola, seorang kumpul dan beli telefon bimbit. Persiapan persekolahan mereka semuanya mak dan ayah sediakan. :)

Chik Att said...

saya sokongggggg ...

Duit tu dah ke mana mana dah .... anak2 masih tak ada buku tulis .... tension tauuuuuu....

cikguden said...

tak patut tak patut. budak2 pun ikut perangai yang sama nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...