Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, January 26, 2012

Penyakit berjangkit macam ni lah.

Kasut dah banyak.
Cukup.
Dah tak nak beli dah.
Hari ni nak duk memerap di rumah.
Nak relax jimatkan tenaga, itu pesanan dari TNB
Dari saya keluar tawaf shopping mall dan beli benda tak berfaedah seperti kasut
baik saya mengemas.
Mula mula nak susun anak tudung dalam drawer saja.
merebak ke almari pakaian.
Berjangkit ke almari pakaian di bilik anak2.
Sepah sepah buku, saya pungut dan bukak almari buku pulak.
Terpandang buku resipi.
Scan resipi baru, nak cuba buat lah.
Bahan tak cukup, start enjin kereta kuar beli bahan.
Kat kedai runcit tak ada, terus ke supermarket.
Dari lorong tepung berjangkit ke lorong sebelah dan sebelah dan sebelah.
Tau tau dah berada di bahagian kasut.
KASUT?
Terkejut 'Hantu kasut' yg saya cuba nak jinakkan!
Jeng Jeng Jenggggggg,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

19 comments:

kucingorengemok said...

keh keh keh... kuat ilmu dia tu, pusing² kembali ke situ!

Marina Monroe said...

Salam,

Yang sebenarnya tak leh ada duit sikit mesti tangan tuh gatal2..heheheheheh

Tak per shopping sikit2 utk terapi minda dan perasaan kalau banyak2 rosak pulak perasaan..heheheheh

Kakcik Nur said...

Terjebaklah, ya? :)

ieja amieja said...

assalam cikgu...beli kasut jgk ke???
bhn2 utk resipi baru jgn lupa lak..

munna said...

hehehe...penyangkit berjangkit yg bahaya

AZANI said...

ksk
kssut kena matching dengan baju,tudung dan handbag...

banyak lorong tu...ha ha

MaWar said...

hahahaha....tergelak sorang2

Queenie said...

Laa....jauh merantau haha

makcu B said...

Samalah kita. Makcu dah beli lemari kasut baru, agak besar. Harganya boleh tahan tapi dek kerana namanya lemari kasut, maka di birai tanggalah ia di tempatkan. Orang kata mahal tali drp beruk hehehe....

ybs said...

bomoh siam pun takleh nak buang hantu kasut tu.....

hehe

secangkir madu merah said...

baru saja mengemas almari baju dan disaring baju yg sudah tidak mahu lagi dipakai... dibungkus elok2 utk disedekahkan kpd yg memerlukan.. semakin disimpan semakin menimbun2 baju yg sudah tidak dipakai, bukan saja menyemakkan ruang malah tak berfaedah pun disimpan... apa aku cakap ni?

che mid said...

Salam.. Almari buku tu dah siap kemas ke belum..?

Kakzakie said...

Dari nak beli bahan kuih berjangkit ke kasut sebab minda dah set kalau masuk supermarket mesti ingat kasut...

IMANSHAH said...

jadinya beli ke idak

a.samad jaafar said...

hahaha...dah agak dari awal..mesti carik kasut jgk akhirnya..

insan_marhaen said...

namanya pun perempuan. kaki ada sepasang je tapi kasut....???

AZLITA AZIZ said...

sama lah kita.. hihi namanya pon hantu kasut..
kaki 2 tapi kasut makkk aiiii... sampai anak2 akak kata mak dah boleh bukak kedai bundle hihi

Cik Sibuk said...

salam kenal..

hahaha..lawak2. itu takdir dah namanya..hoho

kasut tu memanggil2..

MULAN said...

memang seronok kalo berjangkit2 kat supermarket.. hilang stress...!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...