Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, January 25, 2012

Wordless Wednesday 13- Bercuti cara saya.

9 comments:

al-lavendari said...

cara tu .. memang jimat belanja, selamat dan tak meletihkan. kan ?

Yunus Badawi said...

Mujurlah tak berebut remote control ....hehehe

cheqna said...

sama lah cara kita bercuti =)

Kakcik Nur said...

Kakcik pulak layan youtube di kaca tv. :)

Mieza said...

Heaven!

Kunang-Kunang said...

Kak Ani pulak sebab dah sentiasa duduk rumah bila pencen, nak istilahkan cuti ialah bila 'bercuti-cuti malaysia', dulu masa bekerja, menunggu2 saat bercuti kerana nak rehat di rumah. Terbaliklah pulak.

ieja amieja said...

hari2 dah cuti cara ni..hehe klu ank lak cuti alamat mama dia mengalah ngan ank je la..

munna said...

munna pun cuti mcm tu gak....

MulutPayau said...

seronoknya.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...