Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, January 22, 2012

Tak perlu kata apa2.....

Beli Kaftan Batik.
Bila pakai rasa sendat.
Kecik.
Tak muat.
Kaftan pun tak muat?
Tak.
Kenapa tak muat?
Meh dekat sini,( itu pun kalau berani ) nak gitau sebabnya.

12 comments:

MaWar said...

hihihi...kita serupa lagiii.
kain kerut kot(helah bela diri)

Kunang-Kunang said...

La Tak Muat,

Orang jahit tu silap ukur agaknya.

Semoga sihat selalu.

eelobor said...

apa sebabnya terr?

Ibu n Abah said...

Cikgu..
Kaftan tu tak muat sebab depa sengaja jahit kecik...

insan_marhaen said...

Memang tak perlu kata apa-apa sebab sendiri yang alami. Sendiri tahu!

Ros said...

emm...tersilap saiz tu kak hani..

makcu B said...

Beli saiz L mana muat, beli gak saiz XL. Dah beli ke kain buat sambung jubah yang singkat tu? Singkat sebab bahu makin cakahlah tu.... jangan marah hi hi hiiiii...

whitecappuccino said...

nape yer tak muat tu?

ieda said...

wah2 nak tahu jugak sebab ape nie ;)

eita said...

macam tau je nape tak muat ni....
kih3....

Panglima Muda said...

tersalah baca, ingat kain kafan... memang niaya..

mokwo® said...

hemmm...banyak sebb baju kaftan tak muat nih!! hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...