Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, August 8, 2012

Cerita sedih saya sempena Ramadhan yg hampir tamat..

Baju anak anak dah siap.
Tinggal baju saya saja lagi.
Bila la tailor ni nak call suruh ambik baju.
Tak sabar dah ni.
Tapi kan,
Cerita sedih saya bermula malam tadi.
Sedih sangat sangat.
Nak meraung pun tak ada guna dah.
Begini lah nasib ku yg malang.
Huhuhuhuhu........!
Dalam duk mengemas almari,
terpandang beg plastik tesco.
terperosok kat bawah baju2 yg di gantung.
Apa isi nya?
Uwaaaaaaa........Makkkkkkk, tak berbaju baru lah saya tahun nih!
Saya lupa bawa kain2 tu  ke Tailor.
Padan lah Tailor tak call2 pun.
Cian kat saya laa...Cian kat saya laaaaa..........



9 comments:

lina said...

:) tak apa teacher beli baju dh siap

Acik Erna said...

assalam hani..takpe2 jangan sedih ye..hantar je..ambil lepas raya..raya nanti beli je sepasang readymade.

azi said...

Salam...
Jangan sedih-sedih....sekarang nikan banyak baju ready made yang cantik-cantik...beli aje....:)

kain tu boleh hantar untuk buat baju raya haji pulak....

Ibu n Abah said...

Cikgu...
Samalah kiter...
Lepas raya kita antar tailor... Boleh jugak pakai masa raya nanti..
Raya haji......

Anonymous said...

SAlam teacher. Baju ready made kan banyakkkk... boleh redah Wakaf Che Yeh hehehe

pB said...

yang dah siap jahit , lawa lawa dah sekarang nie ....

insan marhaen said...

takpa. bukan baju yang nak raya.

IM dan ibu_suri tak beli baju apa-apa pun.

Akak Kembang said...

beli yg ready made je kak

KakNi said...

tak pe euro moda gulati's ada, jakel pun ada... heheheh...

adoi kak, camno leh terlupa tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...