Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, August 23, 2012

Pelik ke saya ni?

Hari ni saya nak cuti masak.Harap2 tak ada yg bermasaalah dengan tindakan saya ni.
OK, cuti masak tapi makan tak cuti.
Boring benar dah asyik rendang, ketupat, sate, lontong, dan kuah kacang..
nasi lemak, nasi minyak, nasi segala jenis nasi dan mee segala jenis mee..
Kek, puding dan 1001macam juadah dah takleh telan dah rasa nya.
Saya dah nekat, pelik ke tidak saya nak makan GCB hari ni.
Hello....
1300 13 1300..........
Apa?
Harap maaf, panggilan anda akan di sambung sebentar lagi..
Sibuk?
Ramai juga orang lain yg pelik macam saya rupa nya.

3 comments:

ibundo said...

Selamat hariraya GH. Masak lauk sadin da goreng telur je.. haha..

Maiyah said...

mmg boringggg
ngadap ketupat rendang
goreng telur mkn ngan kicap
pun jadi gak

Unknown said...

baru 3 hari mengadap aneka juadah anak mama kata ikan singang lagi best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...