Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, August 5, 2012

Sampai hati............





Di mana letak otak dan hati orang yg isi lembu dalam lori sampai sesendat ini?
Dah lah panas dan perjalanan mungkin juga jauh.
Kesian sungguh..
Zalim nya manusia.
Kalau yer pun nak untung, jangan sampai buat macam ni kat binatang.





7 comments:

makchaq said...

tamak dan haloba sampai hilang rasa.. kalau hati tamak orang pun sanggup dibuat macam ni. apa lagi binatang..

Haslina said...

kesiannya.. sampai hati dibiarkan kaki lembu tu terpeleot macam tu.. dahlah nampak sendat aje lori tu.. sungguh zalim..

makcu B said...

Mesti lembu tu "serban" kaki...

reyna ibrahim said...

sedihnya tgok...

Nizam.Ariff said...

mesti daging pehanya beram bila melapah nanti tu.... kesian...

azieazah said...

Memang takda otak betul lah...

KakNi (CikNi Ahni) said...

ALAMAK!!! mmg x patut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...