Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, August 15, 2012

Papa Ku Pulang dari Kota...Papa Ku Belikan Kereta

Teruk la saya ni.
Orang lain sibuk nak beli baju raya saya sibuk nak beli dot dot dot.
Nak tergelak jugak, soal hati ni payah di jinakkan.
Tak per,
Saya tak marah pun tak der baju raya.
Saya okey jer pakai kasut lama
Langsir tak berganti pun tak kisah.
Tapi saya sedang mengharapkan dot dot dot ni..
Rindu nak bertemu sebelum raya.
Rindu nak bersama di hari raya.
Dulu sebelum dia ada untuk saya, saya tak rindu pun.
Dulu kenal pun tidak.
Nama pun saya tak tau.
Tapi bila dah tgok tu hati terpikat.
Alhamdullilah, Syukur.
Saya yg stering kereta sentiasa di tangan ni merasakan kereta adalah keperluan,
jangan pula kaitkan dgn kemewahan.
 Bukan milik saya pun,
Milik orang.
Hak milik CIMB,
Kereta loan lah awak.
He he he...
Soalan cepumas,
Ada orang nak tolong bayar cash ke?



5 comments:

Nanie@NMS said...

Salam Hani,

Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir batin.

hehehehehehe selamat memandu kereta baru..

azi said...

Salam...
Seronoknya dapat beraya dengan kereta baru...:)

Selamat hari raya buat mummy sekeluarga ye..maaf zahir dan batin.

ummuhanis said...

alhamdulillah. dpt kereta raya.

Ibu n Abah said...

Cikgu...
Bersemangat kan beraya dgn keta baru...
Hehehehe...

makcu B said...

Wou! Ku nanti ia diparkirkan di laman sekolah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...