Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, August 14, 2012

Mereka yang saya tidak lupakan...

Kepada semua yg singgah di sini,sama ada tinggalkan jejak atau pun tidak.
Tak kira lah yg bernama atau yg Anonymous.
Saya cukup terhibur bila baca komen2 di sini.
Penggunjung lah nyawa bagi blog saya ni.
Menjadikan saya bersemangat kembali
setiap kali mendapat perangsang dari pembaca,
mood malas bertukar rajin.
SELAMAT HARI RAYA.
MAAF ZAHIR BATIN.
Sekiranya ada luahan saya yang menyentuh perasaan,
mengguris dan melukakan,
maafkan saya dan anggap lah saya tidak sengaja.
memang pun saya tak sengaja
dan
terus lah memimpin tangan saya
dan kita sama2 mengejar pelangi.

wan rusnah

dan ramai lagi yang sentiasa singgah...TQ.

5 comments:

Hajjah Noraini @Nanie said...

Salam Hani,

Sama2lah kita bermaaf maafan diHari Raya yang mulia ni.

Teringin nak bersalam salaman dengan Hani in person, kalau ada umur dan jodoh..InshaAllah kita bertemu nanti.
InshaAllah

kucingorengemok said...

selalu singgah tapi kadang² tak berbunyi, hehe

SHR & MZB :)

Maiyah said...

slmt hr rya
maaf zahir batin

makcu B said...

T.Kasih, nama makcu tersenarai walaupun makcu bukan blogger tapi berjawatan sebagai juri awam. Komen itu dan ini. Maaf zahir dan batin k. Nie jika ada komen makcu yang buat kak Nie tersedak!

KakNi said...

Assalamualaikum kak granny hani,
Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Dan Batin ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...