Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, August 10, 2012

Tak larat nak bernafas tanda nya nak mati..

Kadang kadang saya rasa terlalu penat menjadi saya.
Rasa macam dah tak larat nak melangkah
Tak larat nak terus bersabar.
Tak larat nak marah marah
Tak larat nak terus senyum
Tak larat nak menangis.
Tak larat nak semai harapan
Tak larat nak kuburkan kenangan..
Tak larat berpura pura
Tak larat hadapi realiti.
Tak larat  
Tak larat
Tak larat sangat sangat...
Tapi tak lah sampai tahap tak tarat nak bernafas.

4 comments:

Cikli said...

Selagi larat bersabar, ok je tu

KakNi (CikNi Ahni) said...

adoi, tak larat nyer saya....
Be strong kak! Doa, sabar dan redho.

wan rusnah said...

kdg2 mmg rasa sgt2 tak larat.. terutama dlm bab mendidik anak2 yg dah besar panjang.. tak larat nak marah2... nak nasehat.. tapi bila pikir byk kali.. mesti kuatkan semangat utk teruskan "semua" yg tak larat itu.. kerap kali juga hati terluka dengan kerenak anak2 tapi itu semua cabaran kita sbg ibubapa...

makcu B said...

Cubalah tarik nafas pelan2 tapi panjang2 untuk 10 mlm terakhir Ramadhan ni. Manalah tau kut bertemu malam Lailatulqadar..... semua yang tak larat itu akan hilang dan kakak akan "cekak" untuk segala-galanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...