Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, August 25, 2012

Tanda2 penuaan yg tak dapat di ubati dengan krim anti penuaan.

Nak keluar beli susu cair.
Singgah kedai cat beli varnish.
beli berus cat.
Balik rumah.
Susu cair tak beli pun.
Karang keluar lagi.
Nak beli susu cair.
Sampai kedai runcit jumpa kawan.
Dia cakap nak dtg beraya kat rumah ptg nih.
Saya beli kue tiaw nak goreng dgn kerang.
Beli sayur, telur dan tauhu.
Balik rumah nak masak buat tamu.
Susu cair tak beli jugak.
Siapa nak keluar tolong belikan mami susu cair.
Mami nak buat apa lagi dengan susu cair,
kan mami dah beli hari tu, ada dlm kabinet tu...
Oh yer ke?
Lupa.

2 comments:

MaWar said...

hihihi...kita serupa

Acik Erna said...

assalam hani..he he..gelak sorang acik..tu la yang selalu acik alami..kadang tu nak sebut lain..keluar perkataan lain..anak2 dah gelak baru perasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...