Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, September 17, 2012

Bila terbaca puisi orang menyampah ni saya rasa macam saya pun pernah berada didalam situasi ini..

Puisi orang menyampah

Bila yang kau pilih ialah untuk tidak pedulikan aku,
maka aku juga boleh memilih untuk tidak hiraukan mu.
Aku tidak rugi apa apa.
Selama ini pun aku tidak pernah menumpang nyawa mu untuk hidup.
Kalau aku mati pun bukan kerana kebuluran cinta mu.
Kau jual lah rindu mu semahal yg kau suka
Aku peduli hapa.
Aku cuma nak pastikan cinta aku tetap ada harga.
Bukan cinta murahan yang boleh kau ambik dan pulangkan
begitu saja..
Aku ini, pernah terlalu mudah memberi hati.
Sekarang bagi ku,
Pinggan tak retak, nasi tak dingin.
Awak tak hendak aku laaaagi lah tak hingin!
Get Lost!

Betul kan? Ada kalanya kita rasa macam ni,

8 comments:

Norhaizan said...

Mana GH dapat puisi ni..seriosnya.jgn marah2 GH, nanti cepat tueee..

blog usang said...

banyakkan sabar...:)

NoorVictory said...

Heeeeee~ best! :D

KakNi (CikNi Ahni) said...

nasib baik tajuk nyer je menyampah tapi puisi tu tak menyampah kan

azieazah said...

Rasa sakit hati, kan?
Tapi takpa, asal puas. Lama-lama sakit tu akan hilang...

makcu B said...

Buat sahabat atau bekas kekasih atau suami? Opps, sorry! bukan puisi sendiri tapi puisi orang.....

Alin Marlini said...

skitlah...hehehehe

AI::NO::NE said...

Terbaik :•》

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...