Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, September 16, 2012

Pusing 1 MSIA sempena cuti 1 MSIA

Pagi Jumaat saya bertolak ke KL, testing kereta baru. Kalau di bandingkan dengan Estima saya tu, kereta baru ni lebih best cuma ruang dalam kereta tak seluas Estima. 6 hours driving baru sampai destinasi Lepas Jumaat saya bertolak ke Ipoh dan dlm 2jam setengah saya tiba di bandaraya Ipoh. Saya menginap di Kinta Riverfront. Saya puas hati dgn breakfast buffet nya yg mewah walau bilik hotel nya biasa2 saja.

Pagi Sabtu saya bertolak pula ke Pulau Pinang. Lebih kurang 2jam setengah jugak rasanya utk tiba di Hotel Cititel. Sampai saja di pulau, saya ke tempat kegemaran saya-Nasi Kandar Line Clear.Ronda2 pusing pulau dan kembali ke hotel. Penat? Memang lah penat. Dari semalam memandu kesana sini.

Pagi Ahad saya ke Kuala kangsar. Sekejap saja, tak sampai 2 jam pun. Niat nak cari hasil kraftangan dan mengimbau kenangan sewaktu anak saya belajar di sini dulu. (Dulu acap benar lah saya berulang alik ke KK nih) Dari Kuala Kangsar saya singgah makan di Medan Ikan Bakar  dan membeli sedikit Ikan pekasam. Saya teruskan perjalanan pulang ke Kota Bharu melalui lebuhraya Timur Barat.

Sekarang saya dah kat rumah, sudah makan dan mata amat berat rasanya..Saya tunggu masuk waktu magrib dan isyak..Lepas tu agak2 apa saya nak buat...?

SAYA NAK TIDO!

3 comments:

Norhaizan said...

Selamat kembali pulang ke rumah..

Kamariah Awang said...

Wah... puas hati layan kereta baru... Berbaloi.. hihi..

KakNi said...

kereta pe tu... syok nyer dapat keta baru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...