Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, September 4, 2012

Tau, itu yg awak nak cakap sebenarnya...

Dah dua tiga hari sakit kepala.
Banyak sangat yg singgah di kepala
itu pasal lah.
Panadol hanya menghilangkan rasa sakit,
tidak menyembuhkan.
Sakit ini sakit yg sedikit saja kalau di bandingkan dgn sakit orang lain tu.
Sebagaimana kekusutan fikiran ini,
sangat2 kecik jika di bandingkan dgn masaalah org lain.
Redha dengan denyutan yg keras di kepala
Redha dengan berat di belakang tengkuk
Redha dengan mata yg berpinar pinar.
Gi buat check up di Hospital?
Tak Nakkkkkkkkkk......Takut!

4 comments:

Irfa said...

kdg2 bila sakit takut nak ke spital.takut doktor cakap sakit itu ini.drpd tahu lepas tu asik fikir pasal tu..lebih baik x tahu.hehe

LYAfrina said...

knp ni dear??
walau apaupon keksutan y melanda..harap akak dpt tanganinya dgn baik ye..

KakNi (CikNi Ahni) said...

Tak tahu lah apa yang granny hani nak cakap sebenar nyer... hahahah.... semoga ceria dan sihat!

Queenie said...

cikgu...tu takut yg takleh dilayan..

saya tak takut nak wat check-up cuma takut akan keputusannya...

sebab tu saya pun akhirnya takut nak wat check-up juga..

sekapallah kita ya hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...