Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, September 9, 2012

Ta.....raaaaa.................

Balik sekolah lewat sbb ada staff meeting.
Tadi dah niat nak masak masakan arab hari ni,
jadi kena teruskan lah.
Singgah Tesco beli ayam dan terus balik untuk masuk dapur.
'Nasi Mandy dan Chicken Kabsyah' yg paling simple.
Caya lah,
senang dan kanak2 cukup suka dgn daging ayam yg lembut tu.
Berbaloi masak ni, gerenti habis.
Memang licin sampai tukang masak pun tak sempat jamah.
Tak patutttt...Tak patut!

Kenapa saya buat N3 ni?
Saja jer...Nak tgok ada orang terliur ke tidak.
Muahahahaha....

6 comments:

al-lavendari said...

kalau pandai masak, bolehlah jimat sebab nasi arab kat sini, makdatuk mahalnya.

KakNi (CikNi Ahni) said...

lor... ingatkan ada resepi tadi tapi memang nampak sedap sangat lah nasi arab tu... tak aci tak aci

KDBM STAR IPOH said...

sedap tu, nasi warna warni da

duniafana said...

terliur kak...so mana bhgn saya?

Mat Som said...

Dah raya tak apa
Kalau bulan puasa makruh tunjuk makanan ni heheheehe

Selamat hari raya Jentayu

Anonymous said...

Cikgu, tak baik bagi kecur air liur kami tau. Post lah resipi tu hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...