Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, September 24, 2012

Eleh, sedap mulut yer kata kita ni penakut..Memang yer.

Ingat tak saya cerita yg saya tidor kat sekolah hujung minggu lepas?
Ingat tak yang saya cerita saya nak tido dalam khemah?
Ingat tak yg saya kata saya ni penakut.
Ingat tak yg saya kata kalau saya nak ke tandas saya akan kejut semua orang dan mesti teman kan saya.
Ingat tak yg saya kata kalau nampak apa2 yg pelik jangan gitau saya.
Ingat tak?
Tak ingat yer....
Itu pasal lah korang cerita pasal benda hitam berbulu tebal mengekori seorang cikgu tu.
Itu pasal lah ada budak yg pucat ketakutan dan matanya melirik tajam ke arah lorong dekat tandas tu.
Itu pasal lah ada murid selisih dgn saya di tandas sedangkan saya tak masuk tandas pun lagi.
Itu pasal lah ada lembaga yg melompat2 dari khemah ke khemah tanpa baju dan mata bersinar merenung cikgu bila terserempak dgn cikgu yg nak check murid....
Itu pasal lah meremang bulu roma saya dibuatnya ...
Itu pasal lah saya lari balik rumah .....
Lain kali kalau nak ajak saya tidor kat sekolah saya tak nak.
T.A.K N.A.K =TAK NAK SE TAK NAK TAK NAK NYA..

5 comments:

Nanie@NMS said...

Salam Hani,

Seram dan takutnya..memang ader ker malam tuh?

Norhaizan said...

Benda tu saje nak menyakat cikgu hani kut coz dia tau cikgu hani penakut giler...:D

makchaq said...

Ramainya makhluk asing.....

Nizam.Ariff said...

huhuhuhu... cepat panggil wartawan mastika! aku nak tau ceritanya...

KakNi (CikNi Ahni) said...

takut nyer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...