Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, June 20, 2013

Di tepi katil Ja

"Wan, tengok stokin makcik kat katil sebelah, warna lain2.."
-Kuk kik kuk kik, Wan dan saya gelak.

"Mummy, kalau Ja tiba2 bangun, siapa yg pengsan dulu, mummy ke Wan?"
-kik kik kikkk...kami gelak.

"Wan,Kalau lenguh berdiri lama, wan pakai saja lah alat yg misi pasang kat betis Ja tuh, pinjam sekejap"
- Kah kah kah kah...Wan dan saya ketawa.

"Mummy, kalau Jaga halau kita, kita pura2 jadi doktor nak?"
-Kik kik kik kik... kami gelak sambil mata intai Jaga.

 "Wan, tadi Misi tu ingat mummy ni kakak Ja.." Hehehehe...
"Ja, bangun lah cepat, mummy dah perasan tu..." Bisik Wan di telinga Ja sambil gelak.

Wan, kita berdua cuba sehabis baik untuk pamerkan senyum tawa.
Remuk redam hati di dalam tak siapa yang faham.








5 comments:

Riesya Nazri said...

Pija will proud wth u aunty. .

saniah said...

Assalam kak hani...sy tumpang segala rasa kak hani...jugak as a mother myself...sy panjatkan doa utk anakanda pija...sedih pilu turut terasa...Allah menduga kita dgn pelbagai cara kak....
Bertabahlah ya kak...wasalam

LINA EVERLYNN said...

pja..pja..pjaaaaaaaaaaa..bangunlah pja..lina pun rindu jgk nk tgk wajah ceria pja..igt lg masa kite dok g rantau panjang masa pja cuti time blajar di ireland dulu..sama2 buat bisness online..tgk brg2 pja beli masa d ireland di dalam gerobok..rindu datang bertandang,,:( ada masaa lina akan cuba g jenguk pja...

makcu B said...

Ya lah Ja....."kakak" awak dah kecik molek sekarang ni, bukan lagi mcm tong air sirap yg SKPPG sediakan pada hari sukan sekolah... hehehehe..

the life of cikgu sue said...

Dear Hani
Dan air mata yang bertakung ini akhirnya berderaian juga.Maaflah...Muga Ja diberi kekuatan menghadapi segalanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...