Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, June 24, 2013

Soalan Bodoh saya.

Doktor, boleh tak saya pangku dia?
Saya nak dia tidur di ribaan saya.
Saya nak  dia dekat di dada saya, jantung saya.
Saya nak peluk dia kemas kemas sekejap.

Doktor,
Dia anak saya,
dia pernah berkongsi nyawa dengan saya
Saya nak rasakan kehangatan nafas dia.
Boleh tak saya kongsi sakit dia?


Doktor,
Saya mak dia.
Jantung dia pernah bergetar dalam rahim saya.
Boleh tak saya dakap dia dan merasa kembali getaran itu?

Doktor,
Maafkan saya.
Abaikan soalan2 bodoh saya tu.
Saya hanya seorang ibu yg terlalu rindu.

5 comments:

I AM THE CHOSEN ONE said...

Assalamualaikum ticer hani...sy baru je follow blog ticer...terharu sy...menangis pun ada. ..moga daughter ticer cepat2 sembuh..bertuahnya ank ticer ada ibu yg penyanyang mcm ticer....

Aisha said...

Salam Teacher, Saya anak murid teacher kt SKPPG dulu and senior Pija kat KMYS and Naim. Saya baru je tahu pasal Pija. Saya doakan semua selamat dan Pija cepat sihat. Kirim peluk dan cium untuk 2 cucu teacher tu.

xx Amira Aisha

eLL said...

sabar ye ticer...
semoga Allah permudahkan segalanya

Kak Nik Ja said...

Assalam Ticer Hani...moga kesihatan PiJa semakin baik dan bertambah baik...In Sha Allah!

sal said...

sebak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...