Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, December 22, 2008

Dah tak bermakna lagi..

R u ok? pendek dan ringkas..Fine,tq..Jawapan yang ringkas jugak kan..?Bukan susah sangat nak balas pun...Setiap kali menerima SMS kita tau yang ada orang yang ingatkan kita..On someones mind gitu..
Sebenarnya setiap kali kita sms kat orang, kita expect orang yang menerima tu reply..at least kita tau sms kita di terima ke tak...Tapi yer lah, kita tahu kita tak de hak nak paksa paksa orang..Lagipun tak nak lah kalau orang hanya jawap sms kita hanya kerana kita remind suruh reply..Tak nak la macam tu...
Bukan ke lagi baik terus terang kalau tak suka terima sms dari kita, kita tak lah nak ganggu lagi..Kita pun faham orang sibuk..Pantai lagi kan berubah kan, ini kan hati orang...Banyak sms lain yang perlu di balas..Banyak hati lain yang perlu dijaga. Hati kita ni apa lah sangat kan...
So, hari ini kita dah buat keputusan yang kita tak akan lagi memalukan diri sendiri dengan menghantar sms kepada orang yang entahkan baca entahkan delete terus sms kita tu..Dan terima kasih lah pada yang selalu membalas sms kita tu dan kepada yang rajin benar sms tu, insyaAllah cepat atau lambat kita akan tetap balas sms awak tu..
' Luv u n miz u'....x yah jawap, dah tak ikhlas dahhh...........

2 comments:

Anonymous said...

sabar hani... lebih baik menyintai orang yang menyintai kita..daripada menyintai orang yang kita cintai...

Anonymous said...

Merepek apa ni,,,pasal sms pun nak kecik hati ke?Cuba le beli laksa hantar kat kak nab,buat piza hantar kat kaknun,kakros dll.Org Congo,Iraq dll kena siksa fizikal n mental, relax je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...