Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, December 7, 2008

Jangan lupa kn diri ku...




Hari ni aku tak happy. Rasa terpencil dan kehilangan mentari.Tau la musim tengkujuh tapi la ni hati aku yang banjir ni..Moody dari pagi. Tak nak cakap dengan sapa2 pun rasa nya..Nak diam terpuruk di sudut yang paling jauh..Rasa nak meraung ni..Frust and jeles giler! Hu hu huuuu...Kalau aku ni anak2 dah aku menangis guling2 dah...dah aku mengamuk hentak2 kaki ni...Uwaaa....Benci la camni..tak suka, tak suka, tak suka!!!
Tapi aku dewasa, punya akal yang rasional. Kena cool, kena buat2 relax and pura pura memahami situasi yang terpaksa di hadapi. Ok, I'll be fine.. Relaxxxx...Kena sabar melalui hari2 yang memayahkan ini. Harap2 aku berjaya memujuk hati yang degil ini untuk tenang sepanjang masa. Tapi degil ku ni bukan degil yang suam2 kuku tapi degil yang hard core..Bukan senang nak pujuk tau! Sapa nak cuba di persilakan tapi risiko tanggung sendiri...

2 comments:

my.nurul.hayati said...

salam..aunty,cek ngah cakap dtg la johor tlong masak rendang,triffle mangga tak siap lg,peach cheese cake on the way..baby plak sunat,penat gile ni..hehe.

Anonymous said...

happy saya baca blog anda..kreatif dan sangat menarik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...