Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, December 2, 2008

Ikut suka aku lah




Ingat nak jahit seluar anak yang rosak zip..nak ganti zip baru. Pastu nak tukar sarung kusyen yang dah kena kek chocolate, dah kena sental dengan tangan la tu...itu barang yang kat dalam setor pun kena keluarkan dan asingkan mana yang rosak sebab ceiling stor leaking..kalau musim kemarau lupa nak panggil orang baiki..Hujan hujan ni memang sah tak de sapa nak panjat bumbung..Anis dah bising suruh masakkan dia spaggeti sbb dah janji dari semalam..jap la sayang, mummy nak update blog dulu ni... Semua ni perkara yang aku harus buat...jangan silap baca, HARUS! bukan nya wajib..x buat tak dosa kann??Yang harus buat tak semestinya yang aku nak buat..NAK dan HARUS dua benda berbeza..Yang aku nak buat jam ni ialah bancuh kopi, duk depan TV, bukak tin biskut cap ping pong..cicah kopi tu..after habis satu baris biskut, beredar ke bedroom, bukak aircond, masuk dlm comforter and zzzzzzzzz....So cmna....pilihan seringkali tak menepati.

Yes.. Aku memilih untuk TIDO..!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...