Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, December 10, 2008

Ini yang ku rasa

Aku sudah tidak percaya ada nya cinta

Kalau pun ada mungkin bukan milik ku

Sudah penat memburu rindu

Aku sudah tidak sanggup lagi

Mengumpul mimpi

Tidak lagi perlu bersuluh

Di hati mu yang ku temui hanya lah

Keliru

Kemana harus aku usung kecewa ini

Aku harus beredar dan memujuk hati

Menerima saja takdir yang tertulis

Di perhentian ini aku terus berdiri sendiri

Bayang diri mu tidak ku temui

Entah bila aku harus melangkah

ke lain destinasi

Atau mungkin saja

Aku harus bermukim di sini

Mengutip sisa cinta

Di hujung senja

2 comments:

Ieda J said...

Wah..ayat bunga2 nih kite x paham sangat...
But nice....

Anonymous said...

kadang-kadang apa yang kita hajati tuhan tidak tunaikan. namun percayalah mungkin ada hikmah disebalinya.gembira, sedih, suka duka adalah mainan hidup di dunia ini..maka jadilah seorang perempuan seumpama laut, yang tidak henti memberi budi,kepada segala ikan, udang, dan segala siputnya kepda nelayan, meskipun tidak pernah diucapkan terima kasih. kegagalan semalam adalah kenyataan yang harus ditempuhi..semoga tabah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...