Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, December 29, 2008

fifth day now

Apa sal duk macam tu jugak, tak kurang satu gram pun nih! Ini yang aku frust ni..Lapar separuh mati dah, badan belum gak susut..
Aku duk depan cermin, pandangan sisi ke, depan ke, belakang ke, masih macam tu gak.Posing la cam na pun, masih macam teddy bear. Kebaya oren ku tu ku cuba sarungkan..Sendat, tak leh pakai lagi ni..tak per, simpan dulu, soon k..
Hari ni aku nak makan apa...Fruits n tea for breakfast, grilled fish for lunch,vege salad with lots of mayonise, ops! no, just chilly sauce..and for early dinner I'll have clear chicken soup or hot n sour beef stew with home made bread...Saper kata dieting is hard..Byk yang boleh dimakan dan menu sihat lagi u...Sesekali dapat makan laksa kelate tu best gak knnn?????

2 comments:

Anonymous said...

Saya ada satu idea,why not kknie beli etak mentah.Masak ala melayu,cina or italy.Makan etak je selama 2 miggu.Sure slim river mcm baru balik london dulu.

Anonymous said...

100% sokong......
tuan punya diri sanggup ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...