Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, January 26, 2011

Alahai cian nyerrr.....


Big boss, the bread winner is not feeling well today.
Batuk. Selsema.
Small matter kannnn?
No, not for him.
Kalau saya yang selsema baru small matter.
Kalau dia demam selsema cam ni lahh..
Macam orang yang tak larat sungguh.
Berselimut sampai kepala.
Nak tutup aircond marah pulak tuh.
Sorang pun tak leh ganggu..
Shyyy!!
Diam seisi rumah.'
Kena letak papan tanda
'The lion is sleeping tonite'.
Anak anak nak jalan pun terjengket2..
Cakap pun berbisik bisik..
Treatment mesti 'first class'.
Nak makan apa, zuppp..sampai di katil.
Nak tengok tv channel mana, tutt..cepat picit remote.
Nak picit kat mana? gosok kat mana? nak guna minyak yg mana satu...
Your wish is my command.
Bukan tak biasa, dah hampir 30 tahun dah duk sebumbung.
Tau sangat perangai dia tu..
Makin tua makin jadi budak budak..
Hentam jer lah labu..Ops!, bukan perli yer.
ok ok, 'labu' sensitip, tarik balik kenyataan tuh.
Ampun tuanku!
Hmm...Ini baru selsema ni tuanku.
Perintah tuanku patek junjung.
Aduhhh...................

2 comments:

Anonymous said...

jangan junjung tuanku sudoh, patoh riuk la jawabnya...

hani@debumelukut said...

Hahaha...insyaAllah, tak kan ku junjung tuanku tu..tak muat bakul kalau nak junjung punnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...