Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, January 22, 2011

Dah tak ada alasan dah..


Masaalah printer dah tamat.
Noktah.
Yang lama dan menyakitkan hati tu dah saya campak dah.
Dah dapat yang baru.
Hadiah dari anak menantu.
TQ Wan, malam ni Wan datang pasang printer baru.
Bertungkus lumus mummy siapkan kerja yang tak dapat di siapkan di sebabkan printer lama tu meragam.
Barang lama macam orang lama jugak, banyak ragam...
Dapat yang baru lagi best..byk fungsi selain printing.
Macam org jugak la, di puji penuh mulut kalau baru.
Tak, saya tak lupa budi yang lama berbakti pada saya tu.
tapi dah rosak tak kan nak simpan jugak, menyemak.
Jangan buat macam tu pada benda hidup yer, tak baik!
(Adehhhh...sikit pun pesanan penaja mesti ada)
Dah, balik pasal kerja sekolah saya.
Lari tajuk pulak.
Lega bila segalanya beres.
Tinggal lagi cuma sebahagian kecil saja yang tak siap.
Yang ni tak perlu print dan tak boleh salahkan printer kalau tak siap pun.
Saja tak nak siapkan lagi..Masih boleh bertangguh.
Alasan yang paling kukuh kalau di tanya kenapa masih tak siap ialah..
Malas!
Dah tak ada alasan lain dah.
Hanya malas sejujur jujurnya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...