Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 3, 2011

Sapa lagi samseng?


Photo ni sempena hari pertama persekolahan.
Semangt berkobar kobar nih.
(Anak dengan mak sama bersemangat).

Tapi tahun ni lain sikit.
Saya ditugaskan di kelas yang paling corot.
Kira kelas yang memerlukan lebih kesabaran lah.
Adalah dua tiga budak dalam kelas tu yang dah dapat sijil sah nakal..Tak makan saman gitu.
Tak per, saya 'all rounder'.
Bila masuk saja ke kelas tu saya mengucap panjang.
Baru sehari, kelas dah macam kapal pecah.
Hello budak2...
Awak nak tunjuk hero yer..
Ok, ni Bukan sebarang ticer laa..
Kalau awak boleh bersilat dlm kelas,
Ticer awak ni tali pinggang hitam, sikit ticer tak heran.
Kalau awak ber 'KunFfu',
Ticer punya nenek tu Kung Fu master tau tak?
Padan lah GB bagi kat saya kelas ni,
Bertemu buku dengan ruas lah kita nanti..
Kawan2 saya gelak bila saya kata saya sahut cabaran yang saya anggap kecik jer ni.
Agak nya mereka nak tunggu tengok di akhir waktu persekolahan murid ke cikgu yang menngis.
Jangan GB yang menangis dah laaa....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...