Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, January 21, 2011

Saya bukan malas..........

Petang Jumaat.
Printer meragam lagi.
Nak kena beli printer baru ni.
Yang ini buang ke laut buat tukun ikan.
Kerja sekolah berbukit.
Dah buntu, geram, frust dan nyampah benar.
Tak best macam ni, kerja tak siap bukan stail saya.
Saya tak suka dengan orang yang kerja nya tak beres.
Sekarang saya tak sukakan diri saya sendiri.
Kerja jadi bertangguh.
Tunggu esuk..tengok macam mana..
Kalau problem jugak, sah lah saya ni dah tak leh bagi tanggungjawap.
Dah patut pencen...Menyemakkan saja, tak berguna langsung!
Huhuhuhuhuuuu...Doremon, mana kuasa ajaib awak tu??
Tolonggggggggggg...

2 comments:

roslaini saad said...

Sabarlaa...nanti datang doremon, sakit jantung lak...jangan stress , rilekss..kerja memang tak habis, lepas satu, satu datang....tarik nafas dalam-dalam kemudian lepas,,,tarik lagi ...lepas....sampai ok...

mokwonik said...

salam agak2 doremon pun nak pencen gak ..hihi..jgn stress2 yek..setiap masaalh pasti ade jln penyelesaian nye...Istighfar byk2..diri tuh dah banyak guna dan byk dah berjasa..sometimes she also need a break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...