Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, January 11, 2011

Apa kena ni...

Nak print kerja sekolah, printer meragam.
Nak laminate berbagai paper work, extansion entah di mana.
Nak guna kertas warna, kertas tertinggal kat sekolah.
Mana kerja sekolah saya yang dah saya siapkan tadi?
Kenapa alat tulis saya berterabur, siapa yang usik ni?
Jangan sentuh kerja saya k, saya tak suka.
Kenapa nih...Serba tak kena hari ni.
Tarik nafas dan bertenang...
Astaqfirullahh...
Kalau tak sabar, mau nya saya mengamuk!
Saya buka blog saya, mengatur kata sambil menjinakkan amarah.
Bertenang lah wahai hati yang sedang menggelegak..
Nanti siang langkah akan lebih di berkati.
InsyaAllah..
Kita hanya manusia yang tak boleh lari dari membuat kesilapan.
Sabar, sekejap lagi nak solat subuh..
Harap2 Segalnya kan baik baik belaka nanti.
Saya yakin, Tuhan tak pernah menzalimi makhlukNya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...