Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, January 23, 2011

Senangnya dalam hati...Kalau bercucu dua sekali.

Gelaran apa nak pakai nanti yer..Hmmm..
Nenek?
Nenek Rock?
Nenek Brutal?
Ke patut dipanggil 'Wan'? Opah? MamiTok?
Grandma? Granny?
Kalau filem Shah Rukh Khan,
tak silap saya dia orang panggil 'Daddima' untuk orang setaraf saya.
Hehehehe...Kat kelantan zaman dahulu kala, dipanggil 'Mokwo'
Ish...Tak nak lah Mokwo..tua sangat.
Saya kan masih muda..ngehngehngeh...
Saya nak di kenali dengan gelaran 'SITI' lah.
Sebenarnya 'Siti' tu gelaran nenek bagi masyarakat keturunan Arab.
Walau pun tak berketurunan arab, tak jadi masaalah kalau saya suka gelaran tu.
Sikit pun tidak berkenaaan dengan penyanyi tersohor negara ..
Ada ke patut awak kata saya nak tumpang keayuan,ke'glamour'an dia.
Tak nafikan Siti Norhaliza memang lawa..
Saya tak payah jadi dia pun dah lawa jugak .....
Nak tissue dan beg plastik?
Ada yang nak muntah ni.........

2 comments:

Anonymous said...

Granny la glam skit.. eh, betul ke ni? produktif betul.. hehehhe... nanti kita nak masuk league jugak.. tp kena prepare physical dulu.. hahaha


-cik na

hani@debumelukut said...

Chena,
u r welcome to join the club anytime at all..makdik tok se join sekali lagi ko?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...