Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, January 16, 2011

Made in xxxxland........

Selain dari sardin, kalau sebut cap ayam, semua org tau..
Mesti cap yang paling koman..'debek' kata org kelantan.
Kasut cap ayam..Kasut yang sekali pakai dah rosak sana sini.
Hset cap ayam..Kalau nak jual 2nd hand sah tak berbaloi..bagi free pun org tak nak.
Jam cap ayam..Sekali pakai dah mati..Innalillah...
Orang cap ayam?
Tiba tiba saya teringat kat kawan saya yang cap ayam ni..
Bukan kerana dia 'debek' atau 'koman'.
Tapi saya suka gelarkan dia gitu sebab dia seorang yang sangat manja.
Kena panas sikit mula lah demam.
Kena hujan sikit mula lah selsema.
Penat sikit mulalah sakit2 urat sendi..
Banyak urusan sikit, sakit kepala berhari hari...
Hmm...Maaflah kalau awak terasa bila saya cakap macam tu.
Awak hebat sebenarnya..Barang buatan malaysia lah katakan..
Yer ke buatan malaysia? Opssssssssss...!!!
Ok ok, saya zip mulut dah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...