Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, June 25, 2012

Aku yg pelupa..

Kenapalah Tuhan selindungkan' benda yg saya sedang cari' dari pandangan saya nih?
Astaqfirullahhhh....
Astaqfirullah.
Astaqfirullah.
Dah pening kepala duk mencari cari dari ptg sampai ke malam.
Tak jumpa pun.
Letih otak saya mikirkannya.
Otak duk scan benda tu jugak berkali kali
Tak tidor lah saya...
Kalau nak tidor pun mata sure tak leh lelap.
Otak merayap,menyelinap di setiap tempat.
Nak cari kat mana lagi ni.......Tolongggggggggg!

Ya Rabbi, singkapkan lah tirai yang menabirkan pandangan ku.
Kau temukan lah aku dengan apa yg sedang ku cari ini.
Sesungguhnya hanya Kau lah yang mengetahui di mana benda tu berada.

2 comments:

makcu B said...

Hilang apa kak Nie? Sat ni hilang buku. Cuba baca Alfatihah 1X dan baca Innahu ala roj ihi laqo dir. Berulang2 kali... Insyaalah.

Maiyah said...

salam..

cari apakah tu.. duit ke hehe, kita tlg doa je lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...