Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, June 2, 2012

Kajang Pak Malau kajang berlipat, kajang saya mengkuang layu...




Dagang tuan dagang bertempat, dagang saya menumpang lalu....
Bila menatap balik foto2 perjalanan saya ni, yang tersirat di hati hanya lah kesyukuran yang teramat sangat kerana di berikan kesihatan yang baik, rezeki halal yg mencukupi dan usia yang masih panjang untuk saya terus mengkagumi ciptaan Tuhan.
.Syukur Alhamdullilah.
Lain padang lain belalang..Tapi bagi saya semua nya serupa sahaja, makhluk Allah yg byk kelemahan dan kekurangan..Yang terbaik hanya lah dari Dia...
Amin.

8 comments:

secangkir madu merah said...

Alhamdulillah syukur..

insan marhaen said...

ya... rezeki allah yang paling hebat adalah udara dan kesihatan yang baik!

Anonymous said...

Alhamdulillah atas semuanya...

Kakcik Seroja said...

Segalanya adalah kurniaanNya juga...

pena rozie said...

syukur alhamdullilah....

LiNa_Pg said...

bumi Allah s.w.t ni luas..terokai jika ada masa terluang.Jauh perjalanan, luas pemandangan dan bertambah pengetahuan.
Bila pijak negara org, kita akan lebih bersyukur berada di negara sendiri.Betul tak Ticer?

Maiyah said...

Alhamdulillah.. Allah mmg syg kat kita suma

Maiyah said...

Assalam.. ni URL bru, cite maiyah dah removed dr bloglist

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...