Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, June 24, 2012

Periuk nasi ku menanti....

Selamat pagi malaysia.
Dah mendarat di tanah tumpah darah dengan selamat, Alhamdullilah.
Penat teramat sangat.
Tambah penat bila tengok kertas ujian murid yg perlu di bereskan hari ni jugak.
Ingat balik boleh terus tidor,
rupanya ada tanggung jawap yg menanti.
Berjalan tu berjalan jugak,
Tugas dan periuk nasi perlu di jaga jugak.
Berjalan2 dan kerja itu satu ikatan.
Tak kerja tak dapat lah berjalan jalan.
Apo nak di kato...dah kuli gomen kannn.

10 comments:

kakcik said...

Banyaknya beg. Berisi barang untuk jualan ke? :)

insan_marhaen said...

gomen tu bukan rakyat ke?

jadi kuli rakyat, takpa....faedahnya untuk rakyat juga.

LS-EVERLYNN said...

LAWA BAG PINK TUU MCM BIRKIN HERMES :)

makchaq said...

Ada orang lepas cuti jadi semangat nak kerja...
Makchaq pulak lepas cuti rasa terus nak cuti, walaupun cuti duduk rumah je tak ke mana..

Granny Hani said...

Kakcik, beg besar tu isi segala macam mak nenek buat anak cucu jer. tak pernah 'jual' tau 'beli' jer.

Granny Hani said...

IM, betul lah tu..

Granny Hani said...

kes mcm birkin hermes lah yg berkenan sgt2 ni. 3 kali ulang ke kedai tu, satu dong pun tak berganjak harganya..takper, asal dapat yg di hajat.

Granny Hani said...

Makchaq, semangat ke tidak, kena teruskan langkah demi periuk nasi kann

Nizam.Ariff said...

shopping hadiah?

Oo.. mesti ada dalam beg2 tu kan.. hehehe

Maiyah said...

salam..

xpe.. ada baiknya kan kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...