Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, June 13, 2012

Berjumpa dengan Anwar.

Jangan awak tak tau, Anwar tu rakan saya dulu.
Tanya lah siapa pun yg sama kuliah dengan saya mesti tau saya sahabat baik Anwar.
Seorang yang ada bakat kepimpinan sewaktu bergelar pelajar lagi.
Bertanggung jawap dan sentiasa mewakili kami sebagai ketua anak negeri.

Semalam saya terserempak dengan dia.
Dia masih mengenali saya, masih ramah tapi dah berisi sikit.
Dah beruban macam saya jugak.
Matang dan tenang walau banyak asam garam kehidupan yang telah dia lalui.
Opsss......ke ada yang salah orang ke nih?
Anwar Abdullah laaa...........

2 comments:

al-lavendari said...

Sekarang Anwar Abdullah buat apa ?

Saja nak tanya walaupun saya tak kenal dia ! hehe

Granny Hani said...

Cikgu macam saya jugak la..dulu ngajar di sarawak, la ni dah balik kampung..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...