Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, June 7, 2012

Awak nak tau...Tapi lepas tau, zip mulut dan rantai jari k.

Saya ada gosip panas menggelegak.
-
Kiranya rahsia besar bukit lah ni.
-
Wartawan pun tak leh hidu lagi
-
Saya tau sebab saya rapat dgn punca cerita
- ????
Puas di pesan supaya saya merahsiakan insiden itu
- ??????????
Shyyyyyy...!!!!!
-????????????????????????
-???????????????????????
- ??????????????????????
Zip mulut tu Hani.
- ??????????????
Tak baik buka cela orang.
- ????????????????
Rahsia.
- ????????????
-Rahsia apa?????????????
Artis?
Orang politik?
Suku sakat saya?
Suku sakat awak?
Sah la berkenaan dengan yg hidup, yg mati tak baik kita duk ngata dia lagi.
Hehehe, sabarrrr kalau nak tau pun sabar lah.
Saya rasa lah, rahsia ni,
tak lagi jadi rahsia bila di kongsi.
- ????????????????
Ubah fikiran.
- ??????????????????
Tak jadi lah nak kongsi kat sini..
- ????????????????
Sorrrryyyy.......
Sorryyyy
Sorrryyyyyyyy.....
Biarlah terus menjadi rahsia.
Kan?
Kan?
Kan?
Dan rasa best sangat2 bila boleh buat orang lain tertanya tanya..
La la la la la........Makan hati lah awak sumerrr...
Jangan marah2 nanti kena juallllll......
Muahahahaaaa.....Jahat tul lah saya nih.
Tu mesti ada yg tak puas hati lah tu.
Ampuuuunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...!

3 comments:

Aju Mohit said...

sib bek betul zip mulut hehehhe

amn said...

ha ha

malam ini...

Aku said...

I know what u did last week... hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...