Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, June 29, 2012

Awak tak bosan ke baca N3 saya yg merapu meraban nih?

Adakah saya ini Luncai yg terjun dengan labu nya?
Kalau saya luncai dah lama saya terbalikkan perahu tu.
Biar semua orang turut tenggelam.
Saya boleh berpaut pada Labu kesayangan saya.
Awak ada?
Adakah saya ini kayu bongkok tempat kera meniti?
Kalau saya kayu bongkok, saya buat plastic surgery.
Biar kembali tegak berdiri dan tak de siapa boleh meniti.
Kera terpaksa cari kayu lain ok.
Tak lah saya tidak mengata awak kera.
Dah terasa tu saya nak buat macam mana.
Siapa makan cili, dia lah yg perlukan pakar buasir nanti..

2 comments:

+ e.z + said...

hik3... kena buasir nanti yer? ;p

Anonymous said...

Tak naklah makan cili.

Semoga sihat soknor deh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...