Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, October 28, 2012

Dia tak tau bersyukur agaknya...

Dia menipu saya.
Saya tau tu.
Dulu memang saya tak tau dan saya percaya.
Simpati nya saya kepada dia bukan main lagi.
Sekarang saya dah tau tapi saya buat2 tak tau.
Saya nak biarkan saja dia terus beranggapan saya tak tau cerita sebenar.
Saya belum puas tengok lakunan dia.
Teruskan,
Tak ada masaalah langsung bagi saya.
Saya nak biarkan saja..
Yang pasti masuk telinga kanan keluar telinga kiri.
Tergelak dalam hati.
Sekarang ni yang bermain dalam kepala saya hanya lah..
Simpati kepada keluarga dia.
Saya kenal keluarga dia dan saya tahu hati budi keluarga dia.
Tak seburuk itu,
Tak dasyat macam tu...
Kenapa ye, ada orang yg suka buka pekung di dada.
tak ada pekung reka/buat2 ada pekung..
Nak tutup kesalahan sendiri kot.

Tak faham saya lah.


3 comments:

azieazah said...

Siapa agaknya pelakun tu eh? Pernah dapat award tak? hehehehe

Biarlah Luncai tu, nak terjun ker nak apa ker...

Ibu n Abah said...

Cikgu..
kes ni sama dengan kes yg pernah saya hadapi..
dia dok cerita segala keburukan keluarganya/darahdagingnya sendiri...
sekali dua ok lah kita dengar..
masuk dah tiapkali call itu ajer yg di ceritakannya... saya terus putuskan hubungan....
jika tidak, tak fasal2 kita tersangka tak elok pada adik beradik dia juga....

aTieYusof Family said...

Dah ramai juga jumpe org mcm tu.
tapi sslu nya sy buat bodoh jer.last2 org tu senyap & malu sendiri..
dah penat rasa nya nak jaga hati org lain je..sdg kan hati kita tak terjaga...
salam kenal, singgah sini & follow..
klu sudi follow sy jg ye :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...